Hyundai Motor Group dezvoltă în premieră tehnologia Active Shift Control pentru automobilele hibride – FOTO

Autor: ProMotor 19 iul. 2019 Mașini electrice
Hyundai Motor Group dezvoltă în premieră tehnologia Active Shift Control pentru automobilele hibride – FOTO

Hyundai Motor Group a dezvoltat pentru prima dată în lume tehnologia Active Shift Control (ASC). Inovaţia optimizează eficienţa transmisiei automate prin monitorizarea schimbării treptelor de viteză de 500 de ori pe secundă şi ajustarea cu precizie a vitezei de rotaţie a transmisiei pentru schimbarea mai rapidă a treptelor de viteză.

Noua tehnologie va fi disponibilă în curând pe modele hibride Kia şi Hyundai.

Tehnologia ASC foloseşte un nou software pentru Unitatea de Control Hybrid (Hybrid Control Unit – HCU), care controlează motorul electric pentru a alinia vitezele de rotaţie ale motorului şi transmisiei, pentru a reduce timpul de schimbare a treptelor de viteză cu 30%. Tehnologia oferă de asemenea, schimbarea mai lină a treptelor de viteză, în ciuda timpului mai rapid de schimbare.

Automobilele hibride convenţionale nu au convertizor de cuplu pentru îmbunătăţirea economiei de combustibil, deoarece convertizorul de cuplu pierde energie în timpul procesului de transmisie. Deşi eficient din punctul de vedere al combustibilului, un astfel de sistem are nevoie de un timp mai mare pentru a asigura o schimbare lină a treptelor de viteză.

Tehnologia ASC permite motorului electric hibrid să preia controlul schimbării treptelor de viteză prin aplicarea noului software pentru Unitatea de control (Hybrid Control Unit – HCU) în vederea reducerii timpilor de schimbare a treptelor de viteză. HCU monitorizează viteza de rotaţie a transmisiei de 500 de ori pe secundă, cu ajutorul unui senzor instalat în motorul electric, pentru a sincroniza rapid viteza sa de rotaţie cu cea a motorului.

Ca urmare a acestei sincronizări, timpul de shimbare a treptelor de viteză este redus cu 30%, de la 500 ms la 350 ms. Acest lucru nu contribuie doar la îmbunătăţirea performanţelor acceleraţiei automobilelor hibride, dar şi la fiabilitatea transmisiei, reducând şi frecările din timpul schimbării treptelor de viteză.

 


Urmărește Promotor.ro pe Google News




Comentarii
Inchide